Weet wat gezegd werd
Goed relatiebeheer vormt de ruggengraat van jouw printmediabedrijf. Professionele communicatie is daarbij van groot belang. Leg daarom persoonlijke ontmoetingen, telefonische contacten en andere correspondentie met jouw klanten consistent en centraal vast. Alleen zo is jouw team in staat snel en adequaat klantencommunicatie op te volgen. Daarmee verstevig je telkens opnieuws de relatie met jouw klant.
Vraag jouw MultiPress demo aan
In de Contactinformatiebeheer-module wordt alle contactinformatie centraal beheerd. Gedaan met tijdverspilling om de mailbox te doorzoeken wat precies gezegd en geschreven werd. Ook telefonische gesprekken worden hier centraal beheerd en zijn toegankelijk voor iedereen met de juiste gebruikersrechten. Bovendien zijn aan de rapportages ook acties te koppelen, zoals een automatische reminder voor een belafspraak of het tijdig verzenden van een offerte. Zo behoud je het overzicht, worden afspraken efficiënt opgevolgd en vergroot de klanttevredenheid.
In een activiteitenlogboek zie je de geschiedenis van alle interacties zodat de commerciële opvolging veel efficiënter verloopt. Weg met post-its want MultiPress brengt je spontaan een digitale reminder op de momenten waar en wanneer je die echt nodig heeft. Deze gecentraliseerde aanpak zorgt voor meer tevreden klanten, meer efficiëntie en betere resultaten.
- Professionele communicatie: leg alle relevante informatie over klantcontacten consistent vast en reageer adequaat op vragen en verzoeken
- Correcte opvolging: koppel automatisch acties aan vastgelegde afspraken en zorg voor efficiënte opvolging
- Klanttevredenheid: goed relatiebeheer vormt de ruggengraat van jouw bedrijf