Ga in gesprek met je klant
Kwalitatieve, gerichte en relevante communicatie, liefst met een persoonlijke toets: dat is voor veel printbedrijven het streefdoel. Een steeds groeiend klantenbestand maakt dit soms moeilijk. Met MultiPress behoud je het overzicht en beheer je gecentraliseerd alle klant- en leverancierscorrespondentie, zoals mails, brieven en documenten.
Vraag jouw MultiPress demo aan
Alle gesprekken met klanten, leveranciers en andere contacten beheer je centraal met de Correspondentie-module. Dit wil zeggen dat je niet alleen kan opslaan wat er eerder besproken is maar ook wie er deelnam aan het gesprek en in welke context.
Zo beschik je steeds over volledige informatie om vragen en verzoeken gepast te kunnen beantwoorden. En die persoonlijke aanpak appreciëren jouw contacten enorm!
Nieuw product of dienst in de aanbieding? Laat je klanten proactief weten wat je te bieden hebt via een selectieve en gepersonaliseerde mailing.
Met MultiPress kan jij de juiste selecties maken zodat jouw klant zich aangesproken voelt. Je volgt eveneens gemakkelijk jouw mailcampagnes in MultiPress, van creatie tot conversie.
Met de Agenda-module optimaliseer je gemakkelijk de interne communicatie in jouw printmediabedrijf. Deze module houdt de volgorde bij van jouw afspraken en koppelt ze direct aan alle relevante informatie in het CRM-systeem.
Op dezelfde manier zorgt de integratie van de E-mailmodule voor efficiënte en inzichtelijke informatiestromen.