QuoJob - MyMail
QuoJob bevat heel wat documenten voor de QuoJobgebruiker. Denken wij aan offertes, brieven, prijsaanvragen, planning, briefing... Al deze documenten kunnen automatisch rechtstreeks vanuit QuoJob gemaild worden. Niet alleen wordt de huisstijl van uw reclamebureau netjes gerespecteerd, er wordt ook gebruik gemaakt van de mailadressen uit het relatiebestand. Attachments in alle mogelijke formaten kunnen meegestuurd worden. Om elke QuoJobgebruiker zicht te geven op wat al verstuurd is (en wat niet) krijgt u zowel op jobniveau als op relatieniveau een duidelijk overzicht van alle mailverkeer. Indien de module MyMail niet voorzien is, wordt het antwoord op de verzonden mails ontvangen in de persoonlijke mailbox. Zo worden de ontvangen mails gefilterd en enkel relevante gegevens krijgen een spoor in QuoJob. De MyMail module voorziet een volwaardige in- en uitgaande mail in QuoJob voor elke gebruiker.
QuoJob - iCal
"De synchronisatie van mijn QuoJob Agenda naar iCal was voor mij onontbeerlijk. Afspraken die door mezelf of mijn medewerkers gemaakt worden, komen zo feilloos in mijn agenda-applicatie en dus ook op mijn iPhone." Enerzijds moet Mark Hallez van Televisiemakers zijn vertrouwde iCal-agenda niet verlaten en anderzijds profiteert hij op deze manier van de voordelen van de agenda-applicatie in QuoJob: agenda's van de verschillende medewerkers zijn consulteerbaar door elke QuoJobgebruiker, de agenda's kunnen boven elkaar gelegd worden om gezamenlijke meetings te organiseren. Externe afspraken, vakantie en ziekte worden verrekend in de capaciteitsplanning etc. Nog een sterk staaltje connectiviteit van QuoJob voor uw reclamebureau.
CalDav
Toch verknocht aan je huidige digitale agenda? Laat dit je niet weerhouden om de gedeelde QuoJob-agenda te gebruiken. Het is mogelijk om een tweezijdige synchronisatie te voorzien met iCall en Outlook. Een afspraak in QuoJob wordt op deze manier ook in je agenda geplaatst en plan je in iCall of Outlook een afspraak, is deze zichtbaar in de QuoJob agenda. Een meeting voor een job? Deze afspraak linken we aan de betreffende job, na de meeting registreren we tijd op de afspraak én QuoJob vermindert je capaciteit met de voorziene tijd van deze dag. Reden te meer om de QuoJob agenda te gebruiken.
QuoJob in your pocket
Onbeperkte mobiliteit met QuoJob Mobile. Uw contacten overzetten, bewerken of nieuw aanmaken. Nooit meer to do's vergeten, timesheets nog snel consulteren en aanpassen... Wie droomt er nu niet van om zijn volledige business steeds bij de hand te hebben?
Soms worden dromen werkelijkheid. QuoJob Mobile is dé slimme oplossing voor iedereen die veel externe afspraken heeft. iPhone of Android...uw bedrijf is onbeperkt mobiel. More time for real business!
Nu ook aan uw arm
U wilt nog een stap verder gaan in het runnen van uw kantoor? Neem uw business dan mee de baan op. Want met de QuoJob-app voor Android en iOS wordt uw mobiliteit grenzeloos. Denk bij die laatste niet alleen aan de iPhone, maar ook aan de Apple Watch, want de QuoJob-app en de gloednieuwe Apple Watch werken naadloos samen.
Met QuoJob Business Software bent u altijd én overal op de hoogte van uw bedrijfskritische gegevens, verliest u geen tijd meer aan nodeloze opzoekingen en sluipen er geen foutjes meer in uw documenten voor de klant. Uw bedrijf steekt vanaf nu gewoon in uw broekzak! Of hangt aan uw arm. Nog een stapje verder naar de ultieme mobiliteit van uw kantoor.
Export & Import Data
QuoJob is het epicentrum van het reclamebureau en in deze hoedanigheid is het niet verwonderlijk dat vanuit QuoJob geregeld bestanden moeten gemaakt worden voor diverse doeleinden. Een export van alle klanten voor een extern mailingbedrijf, een rapport dat wat aangepast moet worden in Excel,... u kunt zelf wel spontaan een aantal toepassingen bedenken. Uw geëxporteerde rapporten kunnen in Word of Excel geopend worden, platformonafhankelijk. Optioneel is er een Outlook- en iCal-koppeling beschikbaar voor de export van afspraken en contactpersonen.
Boekhoudkoppeling
De Financial Link biedt u een koppeling waarmee alle relevante QuoJob-gegevens doorgegeven worden naar de boekhoudsoftware of naar het boekhoudpakket van uw boekhouder. Vanaf meer dan 800 uitgaande facturen per jaar is deze module een heel tijdsbesparende investering voor elk reclamebureau.
LogiXML
Het meest Agile Web-gebaseerd Rapportering en Visualisatie Platform ter wereld.
LogiXML maakt het voor IT professionals en ontwikkelaars mogelijk om snel en eenvoudig Business Intelligence applicaties te creëren; interactieve, schaalbare dashboards en rapporten te implementeren en analytische rapporten in bestaande rapporten te integreren.
En dit alles aan een fractie van de kost van andere oplossingen.
BPost Sumo
Voor projecten die gelinkt zijn aan magazines en abonnementenbeheer wordt vaak gebruik gemaakt van de applicatie Sumo bij bpost. Daar alle info aanwezig is binnen QuoJob en wij steeds streven naar één enkele applicatie voor het beheer van al uw bezigheden spreekt het voor zich dat QuoJob u tevens de link ter beschikking stelt om automatisch abonnementslijsten te synchroniseren met Sumo. Toevoegen van nieuwe gegevens, wijzigen van bestaande, controles op bestaande gegevens,... U verwerkt alles in QuoJob en via onze link houdt u het sumo-bestand bij bpost up-to-date. Geen dubbele verwerking meer en steeds correcte gegevens. De ideale tijdsbesparing.
Navarro
Wist u dat 70% van uw drukkerijen met MultiPress van Dataline Solutions werkt?
Dataline Solutions is marktleider in de drukkerijsector (en aanverwante sectoren) met MultiPress. In deze bevoorrechte positie was het dan ook onze ambitie om de communicatie tussen QuoJob en MultiPress gebruikers te automatiseren met de Navarro-module. Deze toepassing zorgt dat de prijsaanvragen die in QuoJob aangemaakt worden niet meer in PDF omgezet moeten worden maar meteen rechtstreeks uitgewisseld worden tussen de respectievelijke QuoJob en MultiPress applicatie. De calculator in de drukkerij krijgt in zijn calculatiepakket automatisch de basis van de berekening waar hij dan op verder kan bouwen. Een flinke tijdsbesparing en uitschakeling van fouten want niets hoeft nog overgetikt te worden. Vervolgens ontvangt u van de drukkerij een offerte die na een check automatisch ingelezen wordt in QuoJob. Zo besparen u en uw drukkerij ontzettend veel tijd, kosten en misverstanden en dit kan de samenwerking met uw vertrouwde drukkerij enkel ten goede komen.