QuoJob

Changelogs

Change logs QuoJob 4.0
Regelmatig updates

QuoJob wordt in meer dan 1600 organisaties gebruikt en ontzettend veel mensen ervaren dagelijks de voordelen van QuoJob. Om de hoge kwaliteit te blijven garanderen voorzien we regelmatig updates aan onze software.

Via deze pagina wordt u op de hoogte gehouden van alle updates die we reeds hebben doorgevoerd. Laat dus niet na om snel deze pagina te bezoeken indien er bij u een nieuwe versie werd geïnstalleerd.

 

Changelogs QuoJob 4.0

Boekhouding

  • Herinneringen hebben nu ook de mogelijkheid voor individuele pagina-einden

Interfaces

  • Extensies voor de REST API

Algemeen

  • Stabiliteits- en prestatieverbeteringen

Rapportage

  • Verbeterde selectie van het rapport "Offertes" met betrekking tot annuleren en bestellen. (Twee selectievakken in plaats van één).

Interfaces

  • REST API (telemetrie)-extensies

Algemeen

  • Stabiliteits- en prestatieverbeteringen

Boekhouding

  • Aankoopfactuur - Weergave van kortingsperiode in de documentenlijst

Admin

  • De vergrendeling van het Job Prefix/Suffix is uitgebreid met de instelopties "Nooit", "Na aanmaak Job" en "Altijd".

Interfaces

  • MyTime-gebruikers kunnen de QuoJob app nu activeren in de toegangsrechten. (vereist module QuoJob Mobile app)
  • Extensies voor de REST API

Boekhouding

  • Selectie voor de vrijgave-gebruiker in het rapport Aankoopfactuur

Reporting

  • Betere kortingsevaluatie in het rapport Aankoopfactuur. Kan worden geactiveerd met het selectievakje Korting evalueren. Alleen beschikbaar met een actieve module Openstaande facturen incl. aanmaningen

Interface

  • Nieuwe module REST-API is beschikbaar (prijs op aanvraag).

Algemeen

  • Nieuwe Widget „Verjaardag medewerkers“
  • Nieuw Rapport Unit-ontwikkeling
  • Automatische bijwerken van de status van de werktijd-timer of stopwatch bij het starten vanaf andere tabbladen dan MyTime
  • Afwezigheidsboekingen zijn mogelijk in het nieuwe dialoogvenster voor uurboekingen
  • Nieuwe instelling voor het tonen van afwezigheden in de nieuwe materiaal- en urenboekingsdialoog

Vennootschapsgescheiden acties

  • Acties die al gemaakt zijn, worden niet automatisch toegewezen aan een vennootschap
  • Acties die al gemaakt zijn, worden toegewezen aan de actieve vennootschap wanneer ze opnieuw worden bewerkt/opgeslagen
  • Nieuwe acties worden toegewezen aan de actieve vennootschap
  • Gedetailleerde kortingsevaluatie in het rapport Aankoopfactuur. Dit kan worden geactiveerd met het selectievakje Korting evalueren. Het rapport is alleen beschikbaar als u een licentie heeft voor de module Openstaande facturen incl. aanmaningen.
  • De gebruiker van de betalingsvrijgave in het rapport Aankoopfactuur kan nu worden geselecteerd..

Opgelet:

Vanaf deze QuoJob-versie is een MySQL-versie van minimaal 5.6 (zoals al lang vermeld in onze server- en systeemvereisten) verplicht. Houd er rekening mee dat upgraden naar MySQL 8 alleen wordt ondersteund vanaf PHP 7.1.

 

Jobs

  • Op de Mediaplaatsing kan nu een herinneringsafspraak en een taak (module projectbeheer) worden aangemaakt. Als de datum van de productietechnische documenten is vastgesteld, dan wordt deze datum overgenomen in de afspraak
  • Het uitgebreide mapsysteem ondersteunt nu ook mappen die zijn gemaakt via de SSH2-SFTP-client
  • Sortering voor het Mediaoverzicht op de job
  • Het urenoverzicht op de job gebruikt nu het nieuwe H-pictogram voor de tarief-markering
  • Voor de module Business Development werd de mogelijkheid toegevoegd een notitie toe te voegen aan de klant EN aan de Job
  • Verdere selectie bij de functie re-organisatie, nu ook op Job-titel/nummer en met de datum 'Geen boeking sinds' wordt ook opgevraagd of er sprake is van een offerte, materiaalboeking, aankoopfacturen of mediaplaatsingen voor de Job
  • Selectie bij Job-organisatie, nu ook op Job-titel / nummer - De datum 'Geen boeking sinds' houdt nu rekening met of er offertes, materiaalboekingen, aankoopfacturen of mediaplaatsingen op de Job bestaan

 

MyTime

  • Jaarverlof - Het is nu mogelijk om verlof voor een jaar aan te vragen en goed te keuren
  • Onbetaald verlof is nu gemarkeerd met een rode U in het overzicht
  • De vakantieplanner toont nu vakanties van de locatie van de geselecteerde gebruiker in de datumkiezer
  • Melding van inactieve medewerkers bij het wijzigen van hun uurboeking
  • Dagen met conflicten worden nu in kleur gemarkeerd in het werkplan

 

MyDay

  • De widget voor het vrijgeven van facturen onthoudt het laatst geselecteerde tabblad

 

PM Professional

  • Sjablonen voor projectplannen kunnen nu worden gekopieerd
  • U kunt nu uw eigen of globale projectplansjablonen maken
  • Projectplan sorteren op start of deadline
  • Projectplan standaard weergave 1 jaar
  • In "Medewerkers" onder "Weergave aanpassen" kunt u nu wisselen of de Job in de taak moet worden weergegeven
  • Cockpit en PM openen nu in verschillende vensters.

 

HR

  • Vennootschaps-gescheiden toegangsrechten - Alle rechten (toegang, rapport, cockpit) zijn nu vennootschaps-gescheiden. Met de update worden de huidige autorisaties eenmalig gekopieerd naar alle vennootschappen. In het venster voor toegangsrechten is er een optie om wijzigingen aan te brengen voor een specifieke vennootschap of voor alle vennootschappen.

Ook de gebruikersgroepen zijn nu apart per vennootschap. Deze worden tijdens de update ook één keer naar elke vennootschap gekopieerd.

  • Er is een admin-optie waarmee geactiveerd kan worden dat een gebruiker kan worden toegewezen aan verschillende gebruikersgroepen via de dialogen voor cockpit, toegangs- en rapportrechten. Indien niet aangevinkt, zal het wijzigen van de groep in een van de drie dialoogvensters ook de groep in de andere twee veranderen

In de dialoogvensters is een knop voorzien om de standaardrechten van de gebruikersgroep te accepteren als deze niet overeenkomen met de individuele rechten

 

Financieel

  • Het is nu mogelijk om de positie-bevestiging van de aankoopfactuur uit te schakelen onder Admin -> Algemene instellingen:
    • Het pictogram in de AF wordt verborgen
    • De gebruikersselectie in de positie is verborgen
    • Projectmanagers krijgen geen bericht meer over positie-vrijgaves
    • Het HR-recht wordt verwijderd
    • De optie om bonnen vrij te geven nadat artikelbevestiging is gedeactiveerd
    • De positiebevestiging is niet vereist voor de widget "Goedkeuring aankoopfacturen"
  • Nieuwe optie in de admin algemene instellingen:
    • Beperk het vrijgeven van betalingen niet tot de huidige gebruiker bij acceptatie (geldt alleen voor AF en API)
  • Wijzigingsberichten voor delen bevatten nu een link naar het deelvenster
  • Opties voor verplichte velden in ontvangen factuur/ER-items zijn nu gegroepeerd
  • Het kasboek toont nu ook de boekingssleutel

 

Rapporten

  • De leveranciersorders kunnen nu optioneel worden weergegeven in het rendementsrapport
  • Freelancers kunnen nu worden uitgefilterd in het salariscorridorrapport
  • De Job-kenmerken kunnen nu ook worden weergegeven in het rapport Taken-lijst
  • Verbeterde filter voor aankoopfactuur en kasboek in het rapport Aankoopdagboek
  • In het rapport Offertes staat nu ook of het een annulering betreft

 

Admin

  • Bij het kopiëren van een prijslijst kan de toeslag nu ook weer worden opgegeven
  • JIRA Cloud-ondersteuning voor PM Basic
  • Het aantal e-mails per cron job run kan nu worden ingesteld in de Admin – E-mail module

Financieel/FiBo

  • In het projectplan kun je nu sorteren op aanmaakdatum of alfabetische volgorde.
  • Het positie-overzicht in de offerte toont nu de prestatietype-tekst wanneer u met de muis over het nieuw voorziene pictogram beweegt.
  • Als het prestatietype in de offerte wordt gewijzigd terwijl er al een servicetekst is ingevoerd, verschijnt een optionele vraag of de tekst moet worden vervangen. In de 'Algemene Instellingen' onder 'Admin' is er een nieuwe optie of deze waarschuwing actief moet zijn.

MyTime

  • In de takenlijst in MyTime is er nu - met PM Professional - een selectie van persoonlijke en teamtaken.

HR

  • LET OP NIEUW: De admin-optie 'Toegangsrecht vereisen bij ziekteverlof' wordt verwijderd. In plaats daarvan is dit recht nu altijd vereist als een gebruiker zich ziek zou moeten kunnen melden. Als onderdeel hiervan werd het toegangsrecht tot ziekmelding uitgebreid. U kunt kiezen tussen ziekteverzuim voor 'geen', 'eigen' of 'alle' gebruikers.

Agenda

  • Zoekveld voor het selectievak van de werknemer in de agenda en bij het maken van afspraken

ZUGFeRD

  • FUNCTIE: ZUGFeRD-formaat VDA toegevoegd/leveranciersnummer toegevoegd aan alle ZUGFeRD-formaten behalve minimum; Let op: Eigen leveranciersnummer moet worden opgeslagen in de commerciële stamgegevens van de contactpersoon.

Jobs

  • Auteur en ondertekenaar zijn nu gescheiden in de verkoopfactuur. Voor factuurvoorstellen is de auteur de gebruiker die het voorstel voor het eerst heeft gemaakt. Bij facturen is de auteur de gebruiker die voor het eerst factureert. De auteur is momenteel alleen zichtbaar in de documenten/traffic-lijst.
  • Als offertes in een vreemde valuta zijn gemaakt en dezelfde vreemde valuta ook wordt gebruikt bij de uitgaande factuur, dan worden nu de oorspronkelijke bedragen in vreemde valuta van de offerte gebruikt, ongeacht de huidige wisselkoers
  • In het overzicht van het prestatiebewijs is nu te zien op welke factuur het betreffende prestatiebewijs is gefactureerd.
  • Items op het 'Bewijs van prestatie' kunnen worden gesorteerd voor de PDF.
  • Het is nu mogelijk om opdrachtdocumenten direct aan facturen te koppelen. Bijgevoegde documenten kunnen achteraf niet meer worden verwijderd.

MyTime

  • De takenlijst onder MyTime toont ook taken die in de toekomst starten. Dus de MyTime-lijst en de nieuwe PM-widget zijn consistent.
  • De takenlijst in MyTime is nu gescheiden per vennootschaps.

MyDay

  • De vakantiewidget toont nu ook je eigen resterende vrije tijd.
  • Meldingsvenster voor onvoltooide ToDo's

PM Professional

  • Kleurcodering in taak-kaarten voor aantal deeltaken (rood = allemaal open, oranje = gedeeltelijk voltooid, groen = allemaal voltooid)
  • Het is nu mogelijk om het kopiëren van berichten naar PM's uit te schakelen in de PM-instellingen.
  • Als taken uit een offerte meerdere keren worden geïmporteerd, worden items die al zijn geïmporteerd nu apart weergegeven.
  • Taken die al zijn geïmporteerd, kunnen worden herzien.
  • Als een aanbiedingsitem al subtaken heeft, worden deze ook weergegeven.
  • Het is nu mogelijk om de opbouw van het prestatietype uit de offerte over te nemen.
  • Uitklapbare medewerkerstaken op de Job
  • Het projectmanagement toont nu de huidige job en behoudt deze instelling tussen de modules. Het is echter mogelijk om bij alle opdrachten over te schakelen naar de normale weergave.
  • Eigen taken: In de PM-instellingen kan nu een optie worden ingesteld zodat gebruikers met PM-rechten "Lezen" nu taken voor zichzelf kunnen maken. U kunt alleen taken bewerken die u zelf heeft aangemaakt EN waarvoor de huidige gebruiker verantwoordelijk is.
  • PRESTATIES: De prestaties van Projectmanagement en in het bijzonder de serverbelasting zijn sterk verbeterd door de uitvoering van query's te vertragen.

Relaties

  • Kosovo toegevoegd als land

HR

  • De autorisatie om uw eigen ziekmeldingen in te voeren is nu beschikbaar voor niet-powergebruikers.

Financieel/Fibo

  • Admin > FiBo > Export stamgegevens financiële administratie: nieuwe selectie klantnummer voor documentvelden / kostenplaatsen
  • Fibu-Export Firmen Online - nieuwe optie voor aankoopfacturen, welk factuurnummer moet worden overgezet
  • De aankoopfactuurvrijgave (zonder vrijgavemodule) voor de betalingsrun toont nu de opdrachten en het totaalbedrag (netto).
  • REST API: De aankoopfacturen exporteren nu de velden 'net', 'gross', 'netForeign', 'grossForeign', 'currency' en 'currencyRate'.

Rapporten

  • Het rapport 'Employee Capacities' heeft nu de optie om voltooide taken te tonen (ALLEEN VOOR eenvoudige PM).
  • Het rapport 'Medewerkers-capaciteiten' heeft een nieuwe kolom voor de totale gedelegeerde tijd per gebruiker (ALLEEN VOOR eenvoudige PM). In het rapport 'Offertes' kunt u optioneel de prestatietypes in een nieuwe kolom weergeven.
  • Rapport 'Verkoopfactuur' in QuoJob 4 look & feel
  • Nieuwe kolom 'Brutowinst Externe Prestatie' in het 'Zaakvoerder' rapport
  • In het rapport 'Gedetailleerde Joburen' is er een nieuwe kolom die verschijnt als in de module 'PM Professional' de Job van de taak niet overeenkomt met de Job van de boeking.

Extras

  • In Extra's -> Persoonlijke Instellingen -> Job is er nu de optie 'Standaard Project Management View'. Hiermee kan worden bepaald of het projectplan of de status wordt geopend wanneer PM vanuit de taak wordt geopend.
  • Vakantieaanvraag: De combinatie van een halve vakantieaanvraag + een halve feestdag wordt nu herkend en overeenkomstig behandeld. Als een halve feestdag binnen een vakantieaanvraagperiode valt, wordt deze automatisch als een halve dag geteld. Het vakantierecht wordt dienovereenkomstig minder in rekening gebracht.
  • Waarschuwingsbericht en blokkering voor vakantieaanvragen die worden gedaan boven de jaarlijkse limiet

E-Mails

  • De verbindingsbeveiliging kan nu onafhankelijk van een authenticatie worden ingesteld in Admin -> E-Mail.
  • Er is een nieuwe optie in Admin -> E-mail: 'Servercertificaat niet controleren'.
  • Alleen nieuwe PHP-mailerversie: Er is nu een nieuwe standaardoptie 'Automatisch' in verbindingsbeveiliging. Het wordt eerst zonder codering met de server verbonden. Als de server een beveiligde verbinding ondersteunt, wordt deze automatisch geactiveerd. Deze procedure wordt ook gebruikt bij TLS; het kan ook doorgaan zonder encryptie.

Admin

  • Voorinstellingen voor het afdrukdialoogvenster voor media-opdrachten

E-Mail

  • Er is een correctie aangebracht in de opmaak van e-mails.

Rapporten

  • De rapporten "Taakdetails", "Taakdetails (jobs)" en "Personeelscapaciteiten" ondersteunen nu het nieuwe ProjectManagement. Om dit te doen, moet je ze handmatig weer vrijgeven in de beheerrechten.

Financieel

  • Er is een nieuwe export voor DATEV - Firmen Online.
  • Het is nu mogelijk voor de bevestigende gebruiker om positiebevestigingen opnieuw te distribueren naar andere projectmanagers zolang deze nog open zijn.
  • Bij het aanvragen van een positiebevestiging wordt een nieuw bericht aangemaakt.
  • Voorschot en Voorschot-annulatie openen nu na het opslaan het printvenster.
  • Het ontwerp van het dialoogvenster Voorschotsfactuur is bijgewerkt..

Projectmanagement Professional

  • Taken, taken inclusief subtaken of hele projecten kunnen nu in één keer worden verwerkt in de grafische weergave.
  • Het is nu mogelijk om projectplansjablonen toe te voegen, taken in projectplansjablonen worden gepland op werkdagen (5 dagen per week), niet op echte kalenderdatums, bij het importeren van projectplansjablonen worden deze vervolgens toegewezen aan echte dagen, weekenden en rekening houdend met vakanties, kunnen taken in projectplansjablonen geen eigen uurboekingen of afspraken bezitten.
  • Taakkaarten tonen nu de juiste status.
  • Bewerkingsopties voor sjablonen zijn niet langer zichtbaar voor gebruikers met het recht Projectbeheer op 'Lezen'.
  • Het datumfilter is aangepast en gecorrigeerd.
  • Bovenliggende taken worden nu weergegeven en gekoppeld in de titel van het taakdialoogvenster.
  • Voor taaktypen kunnen nu afwijkende standaardwaarden worden opgeslagen. Als deze zijn ingesteld, worden deze overgenomen wanneer het taaktype wordt gewijzigd of wanneer subtaken worden aangemaakt. De waarden in de algemene PM-instellingen hebben nog steeds de voorkeur voor nieuwe individuele taken en bij het maken van aanbiedingen.
  • Nieuwe kolom "Status" in de lijst met subtaken in de taakeditor
  • Taken die meer dan vier weken geleden zijn voltooid, worden verborgen in de statusweergave om de prestaties te verbeteren.
  • De statusweergave scrolt nu afzonderlijk in elke kolom, waardoor het gemakkelijker is om te bewegen, en het gebied dat slepen en neerzetten accepteert, is uitgebreid om de hele kolom te bestrijken.
  • Nieuwe instelling "Kleur in projectplan" in taaktypen
  • Subtaken kunnen nu worden aangemaakt voordat de hoofdtaak wordt opgeslagen. Hiervoor is het noodzakelijk dat er vooraf een Job wordt geselecteerd. De subtaken zijn pas beschikbaar nadat de hoofdtaak is opgeslagen.
  • Het keuzevak "Prestatietype" in de taak of in het zoekfilter toont nu de categorieën.
  • De standaardwaarden van de taak waren niet correct ingesteld bij het maken van deze vanuit de taak; dit is gecorrigeerd.
  • De placeholder-waarde in het verwachte aantal uren onder Basis wordt nu correct weergegeven.
  • Het filter voor "Status" in de gelijknamige weergave werd genegeerd voor voltooide taken als alleen de status "Open" was geselecteerd (en vice versa), dit is opgelost.
  • De taakprioriteiten worden nu correct weergegeven in "MyTime".

Admin

  • In de algemene instellingen in "Admin" is er nu de mogelijkheid om ondanks het verzenden van e-mails toch het bewerken van facturen toe te staan ​​- hiervoor is ook het recht "Wijzigen uitgaande/op rekening factuur" beschikbaar.
  • In de algemene instellingen in "Admin" onder het item "Financieel" is er nu een nieuwe optie of leveranciersprijslijsten moeten worden gebruikt - deze optie is alleen beschikbaar bij de "Klantspecifieke-prijslijst"-module.
  • Onder "Admin" > "HR" > "Standaard persoonlijke instellingen" is er nu een save-knop; als u hierop klikt, wordt gevraagd of de instellingen op alle gebruikers moeten worden toegepast.

Jobs

  • Het is nu mogelijk om je te abonneren op onderwerpen in het "Job-board". Als een bericht is gemaakt of gewijzigd in een geabonneerd onderwerp, wordt een intern bericht verzonden naar alle gebruikers die zich op het onderwerp hebben geabonneerd.
  • Het "Job-board" toont nu ook de tijd in de detailweergave van een bericht.
  • In de functieselectie is het nu mogelijk om te zoeken op referentie/PO-nummer.

Rapporten

  • Het rapport 'Taakdetails' heeft nu een kolom 'Verantwoordelijk'.

Financieel

  • Het uitvoerformaat ZUGFeRD en de bijbehorende X-facturen zijn nu als extra module beschikbaar.
  • De belastingcode voor Groot-Brittannië, Wales en Schotland is gewijzigd, deze landen worden nu als derde landen beschouwd.
  • Als een contactpersoon voor wie een factuur wordt geschreven geen bankrekening heeft, wordt er een waarschuwingsbericht weergegeven in de betalingsdialoog. Indien u een licentie heeft voor de module "Elektronisch Bankieren" en er is geen bankrekening opgeslagen, dan staat niet langer de betaalmethode "Overboeking" voorgeselecteerd, maar "Overig"; in dit geval wordt "Onbekend" nog steeds weergegeven als betaalmethode in de documentenlijst.
  • Als de module "Klantspecifieke prijslijst" actief staat, zijn leveranciersprijslijsten voor aankoopprijzen beschikbaar in de levernaciersopdracht (met de module "AK Professioneel" of "Centrale Aankoop") en in de aankoopfactuur (zonder extra module ). Om leveranciersprijslijsten te kunnen gebruiken, activeert u de optie "Gebruik leveranciersprijslijsten" onder Admin > Systeem > Algemene instellingen onder het item "Financieel".

MyDay

  • De widget "Taken" heeft de nieuwe optie om te filteren op startdatum, einddatum of beide.
  • In de widget "Offertes" is nu een extra kolom "Toezegging tot".

Relaties

  • De basis van contactpersonen kan nu ook worden bewerkt als u het recht "Contacten - Klanten/Leveranciers" niet op 'Schrijven' heeft gezet, maar verder wel contacten of contactpersonen mag bewerken.
  • Voor contacten en medewerkers hebben alle gebruikers met leesrechten in de module “Jobs” nu een overzicht van welke Jobs deze contacten of HR-contacten aan het werk zijn. Alleen Jobs die de gebruiker vindt bij het zoeken naar een Job worden weergegeven.

MyTime

  • In MyTime is er nu een actuele weergave onder Extra's.
  • In de persoonlijke instellingen kun je nu aanvinken dat je ontbrekende timerboekingen wilt weergeven in "MyTime" (met een oranje markering). "MyTime" heeft nu de overlay met informatie over de AZ-timer, stopwatch en AZ-doel als "AZ-doel/werkelijk" is ingesteld in de algemene instellingen in het admin-gedeelte.

Toegangsrechten

  • Er is een nieuw recht "Medewerkerscapaciteit", dat onder andere de capaciteitsbalk op de Job, capaciteitsbalken in gebruikersselectievakken, widgets in de cockpit, in de taakmedewerkerdialoog, het medewerkerscapaciteits-rapport in het projectplan regelt. Alle "HR"-contacten met het recht "Delegatie" krijgen automatisch het recht "Medewerkerscapaciteit".

MyDay

  • Alle kalenderoverzichten bevatten pictogrammen voor thuiskantoren.
  • Er is nu een nieuwe widget 'Aangevraagde werkplannen'.

Rapporten

  • De selectie "Medewerkers-toegang" is toegevoegd aan het rapport "Ziektemeldingen".
  • In het rapport "Verkoopdagboek" kunt u nu filteren op boekingsdatum.
  • Annuleringen zijn nu beter zichtbaar in het rapport "Aankoopdagboek".
  • Het rapport "Gecreëerde mediaplaatsingen" is aangepast.
  • Het rapport "Kasboek" is nu beschikbaar in QuoJob 4.
  • Het rapport 'Joburen details kan nu worden gegroepeerd op functie in plaats van alleen op werknemers.
  • Het rapport "Verkoop/Aankoop-facturen" heeft nu de mogelijkheid om de datumafbakening voor AF en VF afzonderlijk te doen.
  • Het rapport 'Home Office' is nu beschikbaar bij rapporten.
  • Het rapport "Voorschotsfactuur" is nu beschikbaar bij rapporten.
  • Het rapport "Vakantie" kan nu ook voor andere medewerkers worden uitgevoerd als ten minste één van de toegangsrechten "Centrale vakantieverwerking" of "Vakantierecht" op "Lezen" is gezet.
  • Inactieve medewerkers kunnen nu worden geselecteerd in het rapport "Taakdetails".

Jobs

  • Bij het aanmaken van een nieuw project/job met een template worden medewerkers die inmiddels op "inactief" stonden niet meer meegenomen.
  • In de verkoopfactuur is er nu een optie om de BTW van alle regels tegelijk bij te werken.
  • Bij het combineren van posities is er nu een tussendialoog met extra opties.

Module 'Klantspecifieke prijslijsten'

  • In leveranciersorders (met de module "AK Professioneel/Centraal Inkopen") en aankoopfacturen (ook bij standaard aankoop) kunnen leveranciersprijslijsten worden geselecteerd voor de aankoopprijzen.

Extras

  • Nieuwe “Persoonlijke Instelling”: Toon inclusief diensten in de Profit Quick Check

MyDay

  • Inactieve teams worden niet langer weergegeven in het gebruikersselectievak in de kalender.
  • Alle kalenderoverzichten bevatten pictogrammen voor thuiskantoren.
  • In de cockpit worden zelfgedefinieerde afspraaktypes niet langer behandeld als privéafspraken.
  • Medewerkers in de Home Office-widget zijn nu alfabetisch op naam gesorteerd.
  • In de kalender kan de weergave nu ook in de jaarweergave worden gewijzigd.

Financieel

  • AF controle op duplicaat extern rekening-nr. ongeacht de documentdatum
  • FiBo export - DATEV Online - AF: Andere parameters worden overgedragen indien beschikbaar (vervaldatum, IBAN, korting/datum/bedrag).
  • FiBo export - DATEV Online - AF: Andere parameters worden doorgegeven als ze bestaan ​​(vervaldatum).

Jobs

  • Soorten meerwerk worden nu weergegeven in een boomstructuur in de select box.
  • In de taakdelegatie worden nu uren en percentages in hun eigen velden weergegeven.
  • Vanaf nu zal de beschrijvende tekst van de prestatietypes worden opgenomen in de beschrijving van de taak wanneer de taak wordt aangemaakt.

Rapporten

  • De selectie "Medewerkerstoegang" in het rapport "Ziektemeldingen" is toegevoegd.
  • Het verkoopdagboek kan nu worden gefilterd op boekingsdatum.
  • Annuleringen worden beter gemarkeerd in het aankoopdagboek.
  • Het rapport "Uren VZ/EFF" werd overgebracht naar de QuoJob 4-lay-out.

Admin

  • Er is een nieuwe instelling toegevoegd, om het briefhoofd al dan niet te exporteren bij een FiBo export

Financieel

  • Geannuleerde FiBo exports worden niet langer weergegeven in de documentenlijst.
  • De klant kan nu worden geselecteerd in de Financiële parameters-export.

Jobs

  • Bij het kopiëren van een offerte worden de PDF-instellingen optioneel gekopieerd (admin-instelling).
  • De media-orders in Traffic worden nu in oplopende volgorde gesorteerd.

Rapportering

  • Het Profit report wordt nu standaard in DIN A4 uitgevoerd.

Extras

  • Er is een nieuw pictogram om interne berichten als gelezen te markeren.
  • Vakantieverzoeken kunnen nu ook in het overzicht worden afgewezen of goedgekeurd.

MyDay

  • Afspraken die over meerdere dagen zijn aangemaakt, worden nu weergegeven met een einddatum.
  • De widget "Agenda" toont niet langer de tijd voor afspraken die de volledige dag duren.
  • De indeling van de kalender is gedeeltelijk aangepast.

Admin

  • In het prestatietype-rapport kan nu gesorteerd worden op systeemcategorie.

Jobs

  • Bewijs van prestaties wordt nu ook weergegeven in het tabblad "Workflow" in de job en kunnen als bijlage bij een e-mail worden gevoegd.
  • In het venster "Projectstructuur" (Jobs > Parameters > Projectstructuur) is de kolom "Niveau" hernoemd naar "Structuur" - indien hierop gesorteerd, worden de Subjobs onder de respectievelijke Jobs gesorteerd. Daarnaast kunt u nu filteren op deze kolom.
  • In plaats van het aantal aankoopfacturen (AF) wordt nu het aantal AF-items op de job weergegeven.

Extras

  • Er is nu een optie in de persoonlijke instellingen om geplande uren weer te geven in de Profit Quick Check.
  • Rechthoekige profielfoto's met effen gekleurde randen worden nu automatisch bijgesneden zodat de randen worden verwijderd.

MyTime

  • De taak is nu klikbaar in de takenlijst in MyTime.

Admin

  • Locaties kunnen nu worden samengevoegd als ze dezelfde naam hebben. Feestdagen specifiek voor een locatie kunnen dan worden toegewezen aan de samengevoegde locatie.

MyDay

  • Afspraken in de lijstweergave van de kalender zijn nu gesorteerd op start en niet meer op gebruiker.
  • De instelling van de vakantie-vertegenwoordiger wordt nu weergegeven in de kalender.
  • Kalenderweergave "Lijst" voor meerdere medewerkers is nu ook mogelijk voor vakanties.
  • De afkorting van een medewerker wordt nu ook na vakantie weergegeven in de kalender.

Jobs

  • Bij het annuleren van een taak wordt u gevraagd of de afspraken voor deze taak moeten worden verwijderd.

Rapporten

  • Het rapport "Afwezigheid per maand" biedt nu de extra mogelijkheid om de medewerkers-unit en het team weer te geven.

Extras

  • De rapporten 'Leveranciersopdracht, aankoopdagboek en geplande externe prestatie' heeft nu een nieuw detailniveau 'Leverancier'.
  • In het rapport 'Prijsaanvragen II' worden alleen gegevens van de uitvoerende vennootschap getrokken.
  • In het rapport "Vakantie" kunt u nu filteren op de QJ-toegang van de werknemer.
  • De leveringsdatum is toegevoegd aan het rapport "Aankoopfactuur details".

Financieel

  • Om een ​​factuur op "betaald" te zetten zonder een gedeeltelijke betaling in te voeren, moet het automatisch overgemaakte bedrag nu handmatig worden verwijderd uit de gedeeltelijke betaling, anders wordt er altijd een gedeeltelijke betaling met het resterende bedrag ingevoerd wanneer de status op "betaald" staat. ".

MyTime

  • Er is een nieuw overzicht voor het werkplan.

Layout

  • Invoervelden worden voortaan alleen nog maar met een lijn weergegeven en niet meer met een gesloten hokje.
  • In lijn met de toekomstige layoutvernieuwing, worden portretvelden nu als rond weergegeven
  • Tabelrijen worden nu op een modernere manier weergegeven.
  • Tabbladen en navigatie zijn nu verenigd.

Rapporten

  • Er is een nieuw selectievak "Medewerkerstoegang" in de rapporten "Uurboekingsdetails" en "Gedetailleerde werkuren".
  • Er is nu een selectievakje in het Openstaande Posten-rapport om het externe documentnummer van aankoopfacturen weer te geven.
  • Met een nieuwe checkbox is het nu mogelijk om kengetallen per type functie uit te voeren in het rapport "MW VZ/Eff".
  • De leverings-/serviceperiode wordt nu weergegeven in het verkoopdagboek; optioneel kunnen ook kolommen voor land en landcode worden toegevoegd.
  • In het rapport "Uurboekingsdetails" is er nu een selectievakje waarmee u de niet-geboekte boekingen van de timer kunt verbergen.
  • De CSV-export van het rapport "Gedetailleerde Job-uren" toont nu de voorziene verkoopprijs van NVB-uren.

Verkoopfactuur

  • Essentieel voor de BTW-periode is nu "Leveringsdatum tot"; dit geldt ook voor WKR.
  • Er is nu een sommatie voor de blokken "NVB" en "Inclusief". De juiste gedetailleerde informatie vindt u via het info-icoon.

Financieel

  • Er zijn correcties aangebracht op het totaal in de documentenlijst.
  • Alle velden worden nu gekopieerd bij het annuleren van een aankoopfactuur; Daarnaast zijn er enkele visuele veranderingen doorgevoerd.
  • Aankoopfacturen en kasboeken bieden nu alle belastingtarieven in de belastingselectie die binnen een jaar na de leverings- of factuurdatum liggen. Het tarief dat normaal op de factuur van toepassing is, wordt als eerste weergegeven.

Werktijdplan

  • We hebben enkele wijzigingen aangebracht voor betere prestaties en bediening.

Jobs

  • Het tabblad "Uren" toont nu ook; als er nog geen werkelijke uren zijn geboekt, als het een prestatietype van een opbouw-prestatie is, wordt het prestatietype van het hogere niveau tussen haakjes weergegeven in het totalenblok.
  • Als een mijlpaal wordt gesloten, verschijnt er een vraag of de bijbehorende taken ook moeten worden voltooid.

Schrifwissel

  • Als een sjabloon is aangevinkt onder "Gebruik als onderwerp" onder "Admin" > Overige  > Correspondentie, wordt de titel automatisch als onderwerp gebruikt wanneer dit sjabloon wordt gebruikt.

MyDay

  • Budgetmanagers worden nu ook meegenomen in de Job afspraken.

Verkoopfactuur

  • Het rapport Details tijdsregistraties is aangepast om timervermeldingen correct weer te geven wanneer ze aan slechts één timerboeking zijn gekoppeld.
  • Geannuleerde aankoopfacturen worden nu correct weergegeven in het rapport "Aankoopfactuur details".
  • Feestdagen worden nu weergegeven in het rapport "MW-VZ/Eff".
  • In het rapport "Uurboekingsdetails" is het enkele selectievakje voor "Toon individuele items en uurboekingsteksten" opgesplitst in twee selectievakjes.

HR

  • In het werktijdmodel kunnen dagen worden gemarkeerd als "thuiskantoor" (nieuwe toegangsrechten).

MyDay

  • De bijbehorende taak kan nu direct vanuit een taak worden geopend.
  • Thuiskantoor en portretten worden nu weergegeven in de kalender.

Extras

  • In de persoonlijke instellingen is er nu de optie "Preselect date hours in job".
  • Er zijn nu interne meldingen voor wijziging en goedkeuring van werkplannen.
  • Wanneer u in een verlofaanvraag op "Terug naar overzicht" klikt, blijft de oude selectie behouden.

Toegangsrechten

  • "Werktijd bewerken" maakt het mogelijk om de werkuren van een werknemer (nee; team/afdeling; unit; alle) aan te passen.
  • "Toon thuiskantoor" maakt het mogelijk om home office te betreden voor medewerkers (nee; team/afdeling; unit; alle).
  • "Toekennen werktijd/thuiskantoor" stelt u in staat om de aangepaste werktijden inclusief thuiskantoor (nee; team/afdeling; unit; alle) te bevestigen.
  • "Toon thuiskantoor" maakt het mogelijk om te laten zien wie er in het thuiskantoor is (nee; team/afdeling; unit; iedereen).

MyTime

  • Een werkplan voor de komende kalenderweken kan nu worden aangemaakt in "MyTime" onder snelkoppelingen.
  • Het werkplan heeft twee verschillende weergaven, die afhankelijk van de machtigingen verschillend worden weergegeven.

Rapporten

  • De kortingsperiode wordt nu ook weergegeven in het rapport "Aankoopfactuur".
  • Het rapport 'Vakantie' heeft nu nog twee detailweergaven.
  • Het rapport "Takenlijst" heeft een nieuwe klantselectie en een gewijzigde kolomvolgorde.
  • Het rapport 'MW-VZ/Eff' heeft een nieuwe kolom voor het bijbehorende team.

Werktijd

  • De ondertijd-berekening is aangepast en gecorrigeerd.

Vakantie

  • Er is nu een waarschuwing als er geen uren worden gegenereerd bij het boeken van vakanties.

Jobs – Traffic

  • Kostenramingen worden nu ook als zodanig weergegeven in het verkeer.

Toegangsrechten

  • Het recht "To-do's van alle medewerkers tonen" werd uitgebreid met het attribuut 'Schrijven'; hierdoor kunnen taken van andere of voormalige medewerkers worden bewerkt en verwijderd.
  • Automatisch gegenereerde uurboekingen van het type "ziekte" kunnen nu worden bewerkt en verwijderd met het kenmerk 'alles' voor de juiste "ziekmelding".
  • Met het kenmerk 'Schrijven' voor het recht "Centrale tijdregistratie" kunnen nu ook automatisch gegenereerde uurboekingen worden bewerkt en verwijderd.

Rapporten

  • Onder "Admin" > Overig > Analyse is er de mogelijkheid om KLW-uren weer te geven in de Profit Quick Check.

Media

  • Indien externe prestaties direct gekoppeld zijn aan een mediaplaatsing, wordt hiermee rekening gehouden in het rapport "Externe prestaties niet gefactureerd" wanneer de mediaplaatsingen gefactureerd zijn.

Prestatietypes

  • In de prestatietypes is het nu mogelijk om overheadkosten aan te vinken, zelfs als het vinkje voor "Vrijgeven" niet is ingesteld. In dit geval verschijnen prestatietypes alleen in aankoopfacturen, kasboeken, objectbeschrijvingen, leverancier-prijsaanvragen/orders, contacten, onkostenrekeningen en admin onkostenrekeningen.

App

  • Uurboekingen verwijderen via de app is nu mogelijk.

Uurboekingen

  • Uurboekingen op subdiensten zijn niet meer mogelijk als de bovenliggende prestatie voor deze Job is geblokkeerd.

Valuta module

  • De valuta-update werkt nu ook voor klanten in vreemde valuta met de oranje beperking.

Verkoopfactuur

  • Er is nu een optie "Factureren tot en met"; als hier een datum wordt geselecteerd, zijn de geboekte diensten beperkt tot de datum, deze instelling wordt samen met de factuur opgeslagen.

Rapporten

  • De onkostenrekeningen inclusief een beschrijving worden nu weergegeven in het rapport "Aankoopfactuur details".

Admin

  • Onder Admin >Overig >Analyse is er nu de mogelijkheid om de Profit-Quick-Check op de Job in bruto weer te geven.
  • Er is een nieuwe instelling toegevoegd onder "Admin" > Systeem > Algemene instellingen > Boekhouding > Specificatie betalingstype (uitgaande/ontvangen facturen). Dit maakt de voorselectie van de betaalmethode voor inkomende en uitgaande facturen mogelijk. Daarnaast is de mogelijkheid toegevoegd om de betalingswijze per contactpersoon afzonderlijk op te slaan onder Contacten > Boekhouding > Commerciële stamgegevens > Betalingsovereenkomst (uitgaande/inkomende facturen) > Betalingswijze. De instelling op het contact heeft voorrang op de instelling in de module "Admin".
  • Het is nu mogelijk om een ​​maximale geldigheidsduur voor wachtwoorden in te stellen. Optie onder "Beheerder" > Systeem > Algemene instellingen die u eraan herinnert een nieuw wachtwoord aan te maken en gebruikers buitensluit als dit niet op tijd gebeurt.
  • Onder "Admin" > FiBo > Export stamgegevens financiële boekhouding > Algemeen is een nieuwe optie toegevoegd die het mogelijk maakt om het externe in plaats van het interne factuurnummer weer te geven voor inkomende facturen in de financiële boekhouding.

HR

  • Het toegangsrecht voor de vakantieplanner is verplaatst naar het kalendergebied en kan nu ook worden toegewezen aan niet-hoofdgebruikers.

Rapporten

  • De optie "Inclusief onvoltooide taken uit het verleden in de berekening" toegevoegd aan het rapport Werknemerscapaciteiten.

Financieel

  • De financiële boekhouding export maakt nu ook de correcte overdracht van creditnota's van leveranciers mogelijk, inclusief de overdracht van de PDF-bestanden naar het zip-archief van het document.

Algemeen

  • Er is een nieuwe regel voor het blokkeren van uurboekingen geïntegreerd. De verkoopfactuur onthoudt nu de periode waaruit de opgenomen uurboekingen komen zodra een cumulatieve werkelijke uurboeking is ingesteld op NVB/INCL/Facturering en blokkeert deze voor verdere verwerking. In de loop van de migratie wordt dan aangenomen dat de factuurdatum de einddatum van de blokkering is (oude regel). Als een bestaande boeking op een factuurvoorstel wordt aangepast, wordt de blokkering verlengd tot de momenteel geldige periode. Uitgaande facturen, uurboekingen, "MyTime"-dagweergave, taaktabblad "Uren" worden beïnvloed.
  • De iOS-app houdt nu rekening met de instellingen voor tijdsregistraties: 1.) Taakproductief (verplicht); 2.) Interne taak (verplicht); 3.) Beschrijving (verplicht); 4.) Afwezigheidsmelding (verbergen).

Verkoopfactuur

  • Als u in de verkoopfactuur overschakelt van Effectieve uren naar een forfait / dagtarief, wordt het bedrag gedeeld door de omrekeningsfactor die is opgeslagen in de admin voor het prestatietype.
  • In de voorstel-tot-facturatie lijst worden de Effectieve uren die tegen een forfaitair tarief worden gefactureerd, omgezet in uren met behulp van de omrekeningsfactor die is opgeslagen in de beheerder voor het prestatietype.

Vakantie-aanvraag

  • Bij het goedkeuren van Recup compensatie wordt nu gecontroleerd of de verlofaanvraag de voorziene uren overschrijdt. Als dit het geval is, kan de aanvraag voor recup niet worden goedgekeurd en wordt er een bericht verzonden.

Jobs

  • De weergave "Details weergeven" in het taaktabblad "Uren" is herzien en de kolom "Taak" is toegevoegd.

Rapporten

  • Een productkolom toegevoegd aan het rapport Job lijst.

Algemeen

  • De Jira-interface accepteert nu ook een API-token als wachtwoord.

HR/Toegangsrecht

  • Er is nu het recht "Vakantieplanner", waarmee kan worden ingesteld of de gebruiker de vakantieplanner voor iedereen, voor zijn unit of voor zijn team mag bekijken.
  • Er is nu het recht "Contact bewerken" waarmee de gebruiker een contact kan bewerken zonder dat de gebruiker wijzigingen in contacten kan aanbrengen.

Vakantie

  • Onbetaald verlof wordt nu weergegeven in het rapport vakantie en in HR.

Rapporten

  • Aanpassing van de rapportsjablonen

Verkoopfactuur

  • Als een offerte op een factuur moet worden overgedragen, is er nu een optie in het overdrachtsdialoogvenster om de titel te overschrijven met de titel van de geïmporteerde offerte.
  • Vrije items kunnen nu tussen jobs worden verplaatst zolang de factuur nog niet is opgeslagen.
  • U kunt nu items markeren in de voorstel-lijst van een verkoopfactuur en alle items die bij de dienst, het type of de systeemcategorie horen, kunnen worden gemarkeerd met 'Ctrl' en een klik op een item.
  • Prestaties die in de voorstel-lijst zijn gemarkeerd, kunnen met een klik worden ingesteld op "Factuur", "NWB" of "Inbegrepen".
  • Prestaties gemarkeerd in de voorstel-lijst kunnen gecombineerd worden tot een vrije positie, dit kan ook samen met een deelafrekening.
  • Effectieve prestaties waarvan de benaming werd overschreven in de voor de Job geldige prijslijst, worden nu gefactureerd met de benaming aanduiding, ook als ze anders zijn geboekt. In dit geval wordt de oorspronkelijke benaming weergegeven in de voorstel-lijst.

Admin

  • Er is nu de optie om mediaplaatsingen te bewerken als deze reeds in rekening werden gebracht in een offerte, een verkoopfactuur of een mediaorder. Dit kan ingesteld worden in Admin - Media - Instellingen

HR

  • Bij het aanmaken van een medewerker of contactpersoon is er nu de mogelijkheid om een ​​derde geslacht te selecteren, het veld "Individuele begroeting" wordt een verplicht veld en kan individueel worden ingevuld; algemene toespraken zoals "Geachte heer of mevrouw" blijven ongewijzigd.
  • Als een gebruiker nog niet als actief is opgeslagen, kunt u geen profielfoto voor hem opslaan.
  • Wanneer u een gebruiker aanmaakt, kunt u beslissen of u een profielfoto of een van meerdere pictogrammen wilt opslaan.

Vakantie

  • Halve vakantiedagen voor feestdagen worden nu geregistreerd volgens het individuele werktijdmodel van de werknemer.
  • In het rapport "Vakantie" wordt recupverlof niet meer alleen voor het lopende jaar, maar ook voor voorgaande jaren weergegeven.

Jobs

  • Als de projectmanager op de Job/Project wordt gewijzigd, vraagt ​​QuoJob of de wijziging ook moet worden toegepast op ondergeschikte Job.
  • In het tabblad "Uren" kun je nu weer uren filteren zonder taakkoppeling.
  • Als servicetypes op naam zijn gewijzigd in de klantspecifieke prijslijst, wordt deze titel ook gebruikt wanneer de taak voor een klanttaak wordt gemaakt.

Agenda

  • Als een inactieve gebruiker is opgenomen in een afspraak, vraagt ​​QuoJob of deze gebruiker uit de afspraak moet worden verwijderd.
  • Met een optie bij het maken van afspraken worden terugkerende afspraken niet meer geboekt op feestdagen of in het weekend.

Interne berichten

  • In de module "Extra's" kunt u berichten filteren op 'gelezen' en 'ongelezen'.
  • Er is nu een optie om een ​​melding te krijgen wanneer een taak is toegewezen via teamdelegatie.
  • Projectmanagers kunnen nu op de hoogte worden gesteld wanneer een externe service op hun vacature wordt geplaatst.

Extras

  • Het is nu ook mogelijk om vanuit het systeem e-mails naar alternatieve e-mailadressen te sturen.

Rapporten

  • De selectie in het rapport "Aankoop/Verkoop facturen" is aangepast en kan nu ook op budgetmanager gesorteerd worden.
  • Medewerkers zonder vakantierechten kunnen nu ook in het vakantierapport worden weergegeven.
  • Onbetaalde vakantie wordt nu gerapporteerd in het rapport "Vakantie" en in de module "HR".
  • In het rapport "Vakantie" wordt Recup compensatie tijd niet meer alleen voor het lopende jaar, maar ook voor voorgaande jaren weergegeven.

HR

  • Het is nu mogelijk om overwerkfactoren op te slaan voor zaterdagen en zondagen die geen werkdagen zijn.

Aankoopfactuur

  • Correctie van geplande externe diensten in aankoopfacturen.

Terugkerende facturen

  • Aanpassing van terugkerende facturen in installaties voor PHP 7.2.

Module Multi-language

  • Aanpassing van de tekst-sleutels in Franse versies van QuoJob.

PDF

  • Nieuwe PDF-layout-sleutels om meer layout functies te ondersteunen

Printdialoog

  • Aanpassing van de laatste zin en de verandering tussen de oorspronkelijke titel en de huidige titel

Verkoopfactuur

  • In het printvenster is het nu mogelijk om de totale prijs van een positie niet weer te geven.

MyTime

  • Aanpassing van de wijziging van de laatste week van 2019 naar de eerste week van 2020 in het uurboekingsoverzicht

MyTime

  • Aanpassing van de automatische pauzeberekening op basis van werkelijk geboekte aanwezigheid
  • Het is nu mogelijk om de dynamische pauze op te slaan in het werktijdmodel van een medewerker.
  • Aanpassing van het overzicht "Werktimer"

PDF

  • Aanpassing van de opgemaakte teksten in de PDF

Rapporten

  • Het rapport "Profit" is uitgebreid met de opties "Ontbrekende uurtarieven" en "Moeten aankoopprijs splitsen op aanvullende prestatietypes".

Media

  • Mediabestellingen zijn nu mogelijk met en zonder contactpersoon.

Vakantie

  • De verlofaanvraag voor recup compensatie creêert nu uurboekingen
  • Aanpassing van parallelle werktijd timer en job timer boekingen.

Agenda

  • Aanpassing van de Agenda-widget

Ziektemelding

  • Correctie van de tijdsperiode bij het wijzigen van een gebruiker

Offerte

  • De afstand tussen headlines en posities aanpassen

Documentnummering

  • Het is nu mogelijk om een ​​jaarnummerbereik te selecteren voor offertenummers.

Relaties

  • Aanpassing van de selectie in de contactenlijst

HR

  • Correctie van de contractperiode van een werknemer

Jobs

  • Aanpassing van de verplichte velden bij het aanmaken van een vacature

Liquidität

  • Aanpassing van cashflow

App

  • De prestaties van de app werden geoptimaliseerd

Texteditor

  • Correctie van de teksteditor

Reports

  • De knop "Uitvoeren" voor het maken van een rapport is uitgeschakeld terwijl een rapport wordt gegenereerd.
  • De rapporten "Taakdetails" en "Business Development" zijn nu beschikbaar in de QuoJob 4-lay-out.
  • In het rapport "Overuren II" worden nu opmerkingen van handmatige verlofcompensatieboekingen weergegeven.

Chat

  • Gebruikers worden nu op de hoogte gebracht van nieuwe berichten in de chat.

Terugkerende facturen

  • Terugkerende rekeningen kunnen nu ook halverwege een maand ingaan.

Rapporten

  • Aanpassing van de selectie van het rapport "Betalingsstatus"
  • Het rapport 'Profit' kan nu worden gesorteerd op headlines.
  • Aanpassing van de PDF-uitvoer van rapporten

Documenten

  • Toevoeging van paginanummers voor documenten zoals offertes, facturen, leveranciersnota's, etc.

Werktijdmodellen

  • Aanpassing van de arbeidstijdmodellen met betrekking tot bewerkbaarheid

Vakantie

  • Correctie van de vakantieaanvraag

Offerte

  • Aanpassing van tekst-sleutels en selectie van systeemcategorieën

Jobs

  • Leveranciers-tegoeden worden nu weergegeven in het verkeer en worden overgedragen naar de e-bankingmodule.

Aankoopfactuur

  • Het is nu mogelijk om geannuleerde aankoopfacturen te kopiëren.

Tekstvelden

  • Alle tekstvelden worden nu voorzien van een teksteditor.

Vakantieplanner

  • Aanpassing van het aanmaken van uur- en timervermeldingen in de vakantieplanner.

Jobs

  • Uitbreiding van de snelle controle in de Job-lijst met informatie over het aantal facturen in bovenliggende Jobs.

Liquiditeit

  • Voor een geplande geldstroom kan nu een inkomende of uitgaande factuur worden opgeslagen.

Rapporten

  • In het rapport "Liquiditeit IV" wordt rekening gehouden met het bedrag van de inkomende of uitgaande factuur, niet het bedrag van de cashflow.
  • Het rapport "Ziektemeldingen" is aangepast aan de indeling van QuoJob 4.
  • De kolom voor de formule "Productieve uren/Voorziene uren afwezigheid" is toegevoegd aan het rapport "MW VZ/Eff" en het is ook mogelijk om te kiezen welke kerngetallen getoond worden.
  • In het rapport "Afwezigheden per maand" kan het Afwezigheid nu ook in dagen worden berekend.
  • Informatie over het werktijdmodel kan nu worden geëvalueerd in het rapport "Human Resources".