Bijzondere voorwaarden QuoJob investering

QuoJob Rekeninginvestering

Alle in dit voorstel genoemde prijzen zijn exclusief 21% btw en vallen integraal onder de bepalingen van onze algemene verkoopsvoorwaarden (zie keerzijde of www.dataline.eu/AlgemeneVKVW_nl.pdf) behoudens de bijzondere voorwaarden overeengekomen bij bestelling. Dataline Solutions heeft het eTIC deontologisch handvest ondertekend wat kan geraadpleegd kan worden op http://www.etic-handvest.be. De geldigheid van dit voorstel is 1 maand.

Wat is niet opgenomen in dit voorstel/raming tenzij expleciet anders genoteerd op deze bladzijde

  • Kosten van niet genoemde hardware of software, zoals lettertypen, operating systeem,  e.d.
  • Kosten van (her)-bewerken huisstijl-templates indien niet aangeleverd als pdf,  e.d.
  • Kosten van hosting (60 euro per maand bij minder dan 15 gebruikers (90 euro per maand vanaf 15 gebruikers) + 200 euro setup) of hardware, zoals extra harde schijf, scanner e.d.
  • Reiskosten (1 EUR per km) (bij voorkeur kunt u deze vooraf ook opnemen in het subsidiedossier van 50%).
  • Kosten voor het opmaken van (klant specifieke) documentatie, werkinstructies en handleidingen.
  • Kosten voor het geven van opleidingen en het voorzien van webinars of remote trainingen en klant specifieke tutorials.

Doorlooptijd

De implementatie en opleiding vindt plaats in onderling overleg maar binnen een periode van 2 maand.  Trainingsdata zullen minstens 2 weken vooraf gepland worden in minimaal blokken van 3 sessies.

Overeenkomst

Deze overeenkomst vervangt alle  precontractuele documenten tenzij er desgevallend andere bepalingen expliciet worden gestipuleerd in een annex bij onderhavig document. De klant verklaart eveneens een internet infrastructuur te hebben die voldoet aan het gebruik van een webbased ERP applicatie (min 2Mbit gegarandeerde up/down traffic speed).

Specificaties opleiding, projectbegeleiding en herhalingstraining

Het verkochte aantal leseenheden is gebaseerd op ervaring en onze voorbereidende gesprekken. Als blijkt dat de gebruikers meer opleiding behoeven - om welke reden dan ook (onvoldoende oefentijd, kennisgebrek communicatie-sector, personeelsverloop,...) - dan gaat de klant akkoord dat de extra opleiding apart zal gefactureerd worden aan het gangbare tarief. De klant verklaart zich eveneens akkoord dat voor elke nieuwe medewerker extra opleiding zal aangekocht worden om het optimale, continue gebruik van de software te garanderen. Bij annulatie van de afgesproken voorziene opleiding/projectbegeleiding binnen de zeven kalenderdagen voorafgaand aan de voorziene datum, wordt een forfaitaire annulatiekost van 180 euro per geannuleerde opleiding/projectbegeleiding gefactureerd.

Servicecontracten

Een project is steeds onderhevig aan de kosten van een servicecontract.  De begroting van deze kost staat al dan niet vermeld op dit document maar zal steeds aangerekend worden. Deze prijs is de berekening vanaf project-ondertekening tot het eind van het huidige jaar. Soms wordt het servicecontract vermeld in ‘optie’, doch heeft enkel als doel om de klant op de hoogte te stellen hoeveel effectief betaald zal worden in de toekomst. De servicecontract-kost en eventuele hostingkosten starten bij het opstarten van het project, zelfs als dit niet uitdrukkelijk werd vermeld.

Facturatie

Facturatie gebeurt in 3 fasen zo er niet voor renting/huur geopteerd werd: 35% na ondertekening contract (netto contante betaling), 40% van het projectbedrag voor installatie project (netto contante betaling) en 25% van het projectbedrag na installatie (netto contante betaling - max. 14 dagen na installatie). Bij spreiding verklaart de klant zich akkoord indien nodig persoonlijk borg te staan voor het investeringsbedrag/de nodige financiële documenten voor te leggen zo dit door de bank uitdrukkelijk gevraagd wordt.

De klant aanvaardt het gebruik van proforma facturen.  Na betaling van de proforma factuur ontvangt de klant de originele factuur.