Offertes voor reclamebureaus

De statistieken zijn duidelijk.  Voor 90% van alle orders gaat er een offerte aan vooraf. Logisch dat het berekenen van een offerte accuraat, eenvoudig en snel hoort te zijn. Sneller dan QuoJob kan het écht niet en dat steeds met resprect voor de corporate identity van uw bedrijf. Maak calculaties met klantspecifieke prijzen, deelcampagnes en thema's en QuoJob bouwt automatisch de wervende offerte op en toont of verbergt die elementen die u wenst te visualiseren (aantallen, eenheidsprijs, subtotalen, totaalprijs, ... )

Een typische campagne bestaat al snel uit een component online, print, web, ontwerp, ... en dat moet mogelijkerwijze tijdens de onderhandeling samengevoegd kunnen worden tot één grote offerte. De basis van een offerte is een 'slimme' calculatie waar zeer eenvoudig een gewenste verkoopprijs maar ook de exacte kostprijs berekend wordt met real time zicht op de voorziene marge als gevolg. Ook diensten van onderaannemers worden op basis van de leveranciersofferte met hun kosten opgenomen in de berekening. In primaire stadia wenst u zich vooralsnog te beperken tot een kostenraming ipv van een offerte en ook dit en nog veel meer verkoopsstimulerende ingredienten zijn standaard features van QuoJob.

 

De voordelen van QuoJob zijn:

  • snel, mooie en wervende offertes opstellen
  • werken met calculatietemplates voor uiterst snel gepersonaliseerde, gedetailleerde en uitgebreide offertes
  • lay-out mogelijkheden (van pitch tot onderhandelingsfase)
  • werken met verschillende lay-outs
  • samenvoegen van verschillende calculaties tot één overzichtelijke verzamelofferte
  • Een offerte copiëren vanuit een andere job als startpunt voor een nieuwe offerte.
  • Optionele prestaties voorzien in een offerte.  Upselling is easy !
  • overzicht behouden van alle lopende offertes
  • betere onderhandelingspositie door zicht op kosten en verkoopprijzen
reclamebureaus