Offertecalculatie
Corporate identity
De offerte van een creatief bureau moet minimaal haar eigen corporate identity respecteren, alle wettelijke elementen bevatten en vooral "wervend" zijn.
Een begroting of calculatie kan vaak heel uitgebreid zijn maar met QuoJob wordt deze opgesplitst in verschillende thema's of componenten. Bijvoorbeeld de calculatie voor een magazine, het drukwerk, de aankondigende e-mailcampagne, ... worden uitgewerkt als deelcampagne en indien gewenst worden deze offertes op het einde terug samengevoegd tot één heldere offerte.
De basis van een offerte is een 'slimme' calculatie waarbij zeer eenvoudig een verkoopprijs maar ook de geschatte kostprijs berekend wordt met realtime zicht op de voorziene marge als gevolg.
Was uw klant mistig in zijn aanvraag? Bezorg een 'kostenschatting' in plaats van een offerte, deze is immers minder bindend en zorgt voor de nodige speelruimte in het verder pre-sales traject!
De voordelen van QuoJob:
- snel mooie en wervende offertes opstellen
- werken met calculatietemplates voor uiterst snel gepersonaliseerde, gedetailleerde en uitgebreide offertes
- lay-out mogelijkheden (van pitch tot onderhandelingsfase)
- werken met verschillende lay-outs
- samenvoegen van verschillende calculaties tot één overzichtelijke verzamelofferte
- werken met offerte sjablonen
- Een offerte copiëren vanuit een andere job als startpunt voor een nieuwe offerte.
- Optionele prestaties voorzien in een offerte. Upselling is easy!