Vanuit de mediaplaatsing een mediaplan, kostenplan en productieplan genereren

Mediaplannen opstellen, de mogelijke aanbieders beheren en op de juiste momenten uw campagnes lanceren? Daar kruipt flink wat tijd in. Om over het opmaken van de bijhorende kosten- en productieplannen nog maar te zwijgen. En daar heeft u niet altijd de tijd en mankracht voor, toch?

Gelukkig kunt u rekenen op de mediamodule van QuoJob. Die biedt u de mogelijkheid alle mediatitels te definiëren en prijstabellen aan te maken om zo een exact kostenplan te genereren van de geselecteerde media. De plaatsingen, die de bouwstenen zijn van een mediaplan worden eveneens gebruikt om een mediaopdracht te sturen naar de diverse uitgevers. (En dat zowel voor uw klanten als uw leveranciers. Bij dringende plaatsingen kunt u zelfs rechtstreeks vanuit uw technische opmaak uw bestelling doorsturen naar het juiste mediabedrijf.)

Via de QuoJob rapportage is het dan ook overzichtelijk op te volgen van welke plaatsing reeds een verkoopfactuur gemaakt werd én van welke plaatsing reeds een aankoopfactuur is ontvangen.  Een onmisbare tool gezien de grote volumes en beperkte marges.

Kortom, of het nu gaat om een kleine advertentie of een heuse mediacampagne, waarom moeilijk doen als het ook gemakkelijk kan?

 

De voordelen op een rij

  • Stel gemakkelijk media-, productie- en kostenplannen op
  • Beheer uw mediareserveringen en bevestigingen
  • Voorzie commissie en kortingen, zowel op niveau van de klant als op niveau van het agentschap
  • Stuur uw klanten automatisch offertes en facturen
  • Behoud het overzicht met handige rapporten
  • Aangeven van materiaalstatus
Media inplannen met QuoJob