Professioneel en gericht bellen met de klant
Quasi elk printmediabedrijf is tegenwoordig vertrouwd met VoIP, bellen via het internet. MultiPress speelt hier op in: op het moment dat je een telefonische oproep krijgt via jouw VoIP-centrale, toont MultiPress direct de relevante klantgegevens op jouw scherm. Wil je iemand opbellen, dan klik je op het bel-icoon naast het telefoonnummer in de klantenfiche.
Vraag jouw MultiPress demo aan
Het CRM-systeem van MultiPress maakt het mogelijk om direct alle relevante klanteninformatie in een oogopslag beschikbaar te hebben zodra de telefoon gaat. Daardoor zie je onmiddellijk met wie je gaat spreken en heb je alle relevante informatie over lopende offertes, orders of klachten ter beschikking. Je hoeft dus geen tijd meer te verspillen aan het doorzoeken van spreadsheets, e-mails en databases op zoek naar de juiste informatie en kunt de klant direct professioneel te woord staan.
Voor uitgaande gesprekken roep je net zo eenvoudig de klantgegevens op en kies je daar het telefoonnummer van de juiste contactpersoon. Simpeler kan haast niet.
- Professionele communicatie: je beschikt bij elk telefoongesprek over alle relevante informatie
- Snel en efficiënt: geen tijd verspillen aan het zoeken naar de juiste informatie, maar direct en adequaat reageren
- Klanttevredenheid: professionele communicatie vormt de basis voor goede klantrelaties