MultiPress in het Four Pees Café: Web-to-print en MIS: hoe werken ze goed samen?
De belangrijkste redenen om een web-to-print systeem te implementeren zijn het verminderen van de administratieve last en het snel kunnen communiceren van de juiste prijzen aan klanten. Maar hoe werkt dat dan als je producten in het MIS-systeem zijn gedefinieerd en je prijsberekeningen hier ook gemaakt worden?
Ga je dan twee verschillende systemen onderhouden?
Dataline, het bedrijf achter de MultiPress-software, is gastspreker in het Four Pees Café waar gefocust zal worden op deze specifieke vraag. We demonstreren hoe je dubbel systeemonderhoud kan voorkomen met de combinatie van Aleyant Pressero als web-to-printsysteem en de MultiPress MIS/ERP-software. Door de recent aangekondigde certificering van beide systemen werken ze namelijk naadloos samen.
Volg dit webinar met Davy Verstaen, Solution Architect bij Dataline en David van Driessche, CTO bij Four Pees en leer hoe je:
- Producten, prijzen en opties kan synchroniseren tussen MultiPress en Pressero;
- Afgewerkte orders direct van Pressero naar MultiPress stuurt voor planning, prepress, productie en verzending;
- Alle web-to-print facturen direct vanuit MultiPress aanmaakt voor een volledig geïntegreerde boekhouding tussen online- en offline-verkoop;
- Beter kan opvolgen en beslissen dankzij realtime feedback over orderstatus en productiegegevens.