Factuurbeheer
QuoJob biedt u uitgebreide mogelijkheden naar het beheer en opvolging van verkoop- en aankoopfacturen. De verkoopfacturen worden aangemaakt op basis van aanwezige orders en geregistreerde uren, materialen en aankopen. Dit betekent dat u bij de opmaak van de factuur onmiddellijk ook een analyse krijgt van hoe een project verlopen is. Het factureren van de diverse zaken is slechts een paar muisklikken.
Het zeer krachtige facturatiescherm geeft je alle denkbare mogelijkheden : deelfacturen, pro-forma's, factureren doorheen de projecten, factureren van saldi, verregaand sturen van de visualisatie op de PDF etc. De aangemaakte factuur kan dan per mail verstuurd worden. Het spreekt voor zich dat er een automatische opvolging en rapportage is van de openstaande facturen. Indien nodig kan u via een herinneringslijst betalingsherinneringen sturen naar alle klanten die nog openstaande facturen hebben.
De QuoJob Financial Engine gaat nog veel verder. Met deze module is het mogelijk om facturen in batch te versturen per mail. Deze facturen worden volautomatisch opgevolgd met real-time statusberichten en overzichten. Uiteindelijk neemt de Financial Engine eveneens de opvolging voor zijn rekening. Volautomatisch worden rappels per mail verstuurd naar de correcte E-mail adressen. Dit noemt men kort op de financiële bal spelen.