Gutzandglory

GutzandGlory zag het licht in 2009 als doorstart van reclamebureau Kwadrant, opgericht door Joost Brys in 1996. De nood aan een ruimer commercieel platform voor het steeds meer conceptuele en strategische werk voor steeds grotere klanten leidde tot een nieuw multidisciplinair reclamebureau met een ambitieuze naam. Onze klantenmissie luidt, in lijn met de ambities: "Your Glory is our goal."

"QuoJob is onze vaste job-database sinds 2003. Aanvankelijk gebruikten we slechts een fractie van de mogelijkheden die de software biedt en dat gaf ons al een grote voldoening. Met de doorstart naar GutzandGlory in 2009 kwam de nood aan een ruimere informatisering van ons bedrijf: contacten, offertes, uitgebreider jobbeheer en sinds kort ook tijdsregistratie", zegt Cris Decraemer, Account Manager.

"Met de release van de nieuwe, volwassen versie van QuoJob en op basis van jarenlange positieve ervaring met Dataline Solutions, beslisten we onlangs het softwarepakket optimaal te benutten, met een verbonden facturatie als uiteindelijk doel. Hiermee winnen we heel wat tijd en zeker in onze sector geldt het motto: tijd is geld. Dankzij het gebruik van de tijdsregistratie kregen we een betere kijk op de capaciteit en konden we analyses doen betreffende onze rentabiliteit. We zijn ervan overtuigd dat dankzij deze tijdsregistratie wij een beter zicht hebben op gepresteerde uren die in het verleden niet werden opgenomen in de correcte projecten."

"Het was ons van in het begin duidelijk dat QuoJob een krachtig en veelzijdig pakket is. Het is een trechter waarbij alle info verzameld kan worden voor een precieze facturatie en zelfs met inbegrip van alle meetingverslagen. Met de hulp van Dataline Solutions, en in het bijzonder Christophe Beke als zeer bekwame "informateur", ontdekken we dagelijks meer en meer de ruime functionaliteit. QuoJob maakt ons bedrijf werkelijk sneller, efficiënter en krachtiger! Zo hebben wij meer tijd om ons te concentreren op onze creatieve en klantgerichte activiteiten."