Klanten en leveranciersbeheer
In de CRM-module wordt alle contactinformatie centraal beheerd. Gedaan met tijdverspilling om spreadsheets, e-mails en databases te doorzoeken! Briefwisseling, faxen, e-mails en telefonische gesprekken worden centraal opgeslagen en zijn toegankelijk voor iedereen. MultiPress bevat uiteraard ook specifieke branchegegevens zoals: wie heeft de bestelling geplaatst? Wat is het bestelgedrag van de klant? Denk daarbij ook aan de verhouding offerte-aanvraag/order of het aantal faalorders en de bijbehorende kosten... Leveranciers zijn voorzien van specifieke labels zodat prijsaanvragen doelgerichter gebeuren. In een activiteitenlogboek ziet u de geschiedenis van alle interacties zodat de commerciële opvolging veel e iciënter verloopt. Weg die post-its want MultiPress brengt u spontaan een digitale post-it op de momenten waar en wanneer u die echt nodig heeft. Deze gecentraliseerde aanpak zorgt voor meer tevreden klanten, meer efficiëntie en betere resultaten.
VOORDELEN
- Gebruiksvriendelijke en consistente structuur van tabbladen biedt een duidelijk overzicht
- Centraal beheer van klantendata voor alle interne én externe medewerkers
- Synchronisatie met álle smartphones en tablets Beheren van leveranciersafspraken en klant-specifieke prijzen
- Eenvoudig importeren van nieuwe gegevens
- Slim exporteren in functie van (e-)mailcampagnes